Tradera

 Digitala kampanjer av Content Innovation

 

Content Innovation ligger bakom Traderas stora content marketing-satsning ”Härliga höst”, där inredningstrender står i fokus.

Konceptet sätter begagnad inredning i strålkastarljuset och uppmärksammar samtidigt Traderas breda utbud av auktioner, vilket stärker sajtens plats som en självklar plattform för att handla inredningsattiraljer.

Vi står bakom koncept, projektledning, innehåll på tradera.com, produktion av nyhetsbrev och filmer anpassade för webb och tv. Textmaterial optimerat för att driva organisk söktrafik gör satsningen komplett och leder till högre konvertering.

Läs mer om videoproduktion och se filmen nedan.

 

Skräddarsydda nyhetsbrev

För Tradera skapar Content Innovation nyhetsbrevsdesign och innehåll som sätter leveransbarhet och konvertering i fokus. Vi står bakom konceptutveckling, projektledning och produktion av nyhetsbrev och nyhetsbrevsmallar, och har bland annat tagit fram konceptet ”Från mig till dig”.

Läs mer om nyhetsbrev!

 

Nyhetsbrevsdesign och innehåll som sätter leveransbarhet och konvertering i fokus.

Vill du veta mer om detta case?

Kontakta Per Boström


Låt Content Innovation hjälpa ditt varumärke att växa

Kontakta oss

Fler case