Alla kan vi göra små saker för att göra planeten bättre och när många gör det tillsammans kan vi göra stor skillnad. Hyber själva kallar det ”Small Circles. Big Impact” och att just viljan att göra skillnad var anledningen till att företaget startade 2016.
I dag väljer tusentals familjer att minska sin konsumtion – och därmed sin miljöpåverkan – genom att hyra barnkläder och andra produkter av Hyber i stället för att köpa nytt.
Under 2022 har Hyber har aggressiva tillväxtmål och vill dubbla antalet medlemmar. Det är där Ci kommer in i bilden. Under början av året har vi tagit fram en strategi för Hybers innehåll i sociala kanaler som går live i och med Hybers vårkampanj senare i februari.
– Det ska bli otroligt kul att jobba tillsammans med Ci. Det är enkelt att hitta byråer med många diplom och långa meritlistor, men svårare att hitta en där de väljer oss lika mycket som vi väljer dem. För oss är intresset i Hyber och vårt erbjudande väldigt viktigt och Ci har övertygat med det engagemang och intresse som vi önskar i en partner.
Adam Svensson, marknadsansvarig på Hyber
Vill du också börja hybra? Kolla gärna in tjänsten på www.hyber.com