Smart tjänst för ett miljövänligt familjeliv

Att hyra kläder är en spännande cirkulär trend. När Hyber kontaktade oss och ville ha hjälp med sin marknadsföring tvekade vi därför inte särskilt länge innan vi sa ja. Alltså: Hyra barnkläder, vagnar och andra produkter istället för att köpa nya saker – hur smart?!

Alla kan vi göra små saker för att göra planeten bättre och när många gör det tillsammans kan vi göra stor skillnad. Hyber själva kallar det ”Small Circles. Big Impact” och att just viljan att göra skillnad var anledningen till att företaget startade 2016.

I dag väljer tusentals familjer att minska sin konsumtion – och därmed sin miljöpåverkan – genom att hyra barnkläder och andra produkter av Hyber i stället för att köpa nytt. 

Ci har tagit fram en strategi för Hybers innehåll i sociala kanaler som går live i och med Hybers vårkampanj senare i februari.  

– Det ska bli otroligt kul att jobba tillsammans med Ci. Det är enkelt att hitta byråer med många diplom och långa meritlistor, men svårare att hitta en där de väljer oss lika mycket som vi väljer dem. För oss är intresset i Hyber och vårt erbjudande väldigt viktigt och Ci har övertygat med det engagemang och intresse som vi önskar i en partner.

Adam Svensson, marknadsansvarig på Hyber

Föregående
Föregående

Arkitekten får ny form

Nästa
Nästa

Ci förvärvar Konceptstudion